Ihmiskeskeisyydestä on puhuttu pitkään, mutta monen brändin yhteys meihin on silti etäinen. Jos brändi x, y tai z katoaisi, moni ei olisi moksiskaan. Maailmassa, jossa uskollisuus on matalaa ja moni tuntee sitoutumiskammoa, ihmislähtöisyys on avain merkitykselliseen suhteeseen.
358 on aina lähestynyt asiakkaiden brändejä yhtenäisen kokemuksen kautta, jonka keskellä on ihminen. Luovuuden tehtävä on tehdä kokemuksesta erottuva, omanlainen ja vetovoimainen.
AI, automaatio ja markkinointiteknologia ovat parhaimmillaan hyviä työkaluja, mutta eivät vielä vähään aikaan pelasta brändejä ihmissuhdekriisiltä. Jos teknologian antaa viedä, suhteesta tulee pinnallinen, ontto ja monotoninen. Tunne ja elämä jäävät uupumaan. Ei tunnu missään.
Luovuus, ihmistuntemus ja herkät tuntosarvet ovat vielä pitkään asia, joihin kannattaa satsata. Jos brändi ja sen luoma kokemus on rikki, tarvitaan työtapoja, joissa jokainen kosketuspiste suunnitellaan ihmisen ehdoilla ja näkökulmasta.
Kun 358 perustettiin 16 vuotta sitten, halusimme ratkaista kuinka saada ihmiset ja brändit pitämään toisistaan. Tänään sama kysymys on relevantimpi kuin koskaan. Uskomme ratkaisun olevan edelleen luova moniosaajien tiimi, joka katsoo brändiä loppuasiakkaan näkökulmasta läpi kanavien ja kosketuspisteiden.
Epävarmoina aikoina muutama asia on varmaa. Lumi sulaa ja merkityksellisten kohtaamisten arvo kasvaa. 358:ssa vuosi on lähtenyt ennätyksellisen hyvin käyntiin, joka innostaa ja inspiroi. Eteenpäin. Kippis.