supla

pakko kuunnella

STORYTELLING & ACTIVATION

Haaste:
Uutta Suplassa – uutiset.

Äänipalvelu Supla uudistui 2024 kun radiokanavien ja podcastien lisäksi myös Hesarin ja Ilta-Sanomien uutiset lisättiin palveluun. Ihmisten mielissä Supla oli viihdepainotteinen äänipalvelu, jonka vanha lupaus ei enää vastannut päivitettyä palvelua. Kuinka kiteyttää Suplan arvolupaus ja iskeä laajennettu sisältökokonaisuus nykyisten ja uusien kuuntelijoiden tajuntaan? Miten uusi Supla tuli asemoida kilpaillussa äänipalveluiden markkinassa?
Näkemys:
Supla on ajankohtaisempi kuin koskaan.

Uutissisällöt tekivät Suplasta hetkessä ajankohtaisemman kuin muut audiosisältöpalvelut. Supla asemoitiin äänipalveluksi, joka elää hetkessä ja josta jokainen voi löytää juuri itselleen sopivaa sisältöä. Suplan avulla jokainen voi pysyä ajan hermolla ja tietää mikä tänään valtakunnassa puhuttaa.
Ratkaisu:
Äänipalvelu, jota on pakko kuunnella.

Uusi Supla tuo hetkeen kuin hetkeen arvokasta ja ajankohtaista sisältöä, jota on yksinkertaisesti pakko kuunnella. Kampanjaan tuotettiin sarja TV-spotteja, radiospotteja, display-mainontaa sekä printtejä, joissa Supla on vienyt jakamattoman huomion muusta tekemisestä.