R-kioski

Uusi r-kioski tekee hetkessä hyvää

INSIGHT & FORESIGHT,

BRAND & DESIGN,

EXPERIENCE & LOYALTY

Ikoninen R-kioski oli muuttunut nykyaikaiseksi päivittäistavarakaupaksi, joka tarjoaa nopeita elämyksiä mutkattomalla otteella. Yhdessä R-kioskin ja sen asiakkaiden kanssa luotiin uusi brändistrategia, jossa suomalainen mutkattomuus yhdistyy tehokkaaseen palvelukokemukseen. Uusi R-kioski tarjoaa enemmän vastinetta ajalle.
R-kioskin uusi identiteetti tarjoaa joustavan työkalupakin, jonka avulla kauppiaiden on helppo luoda mutkaton kokemus kaikissa kosketuspisteissä. Uusi ilme tekee R-kioskin brändin muuntautumisen erilaisiin hetkiin ja tarpeisiin helpoksi. Väripaletti, typografia ja liikekieli kertovat mutkattomasta kokemuksesta, joka elää tässä hetkessä.
Uusi brändialusta antaa punaisen langan kaikelle tekemiselle läpi asikaspolun. R-kokemus on asiakkaalle positiivinen energiatankkaus, joka kirjaimellisesti tekee hetkessä hyvää. Pelkän mekaanisen asioinnin sijaan Ärrän uusi brändikonsepti antaa lupauksen nopeasta ja mutkattomasta kokemuksesta, joka tekee hyvää kaikissa mahdollisissa hetkissä.
“Brändiuudistus on johtanut positivisella tavalla asiakaskäyttäytymisen muutokseen.

Myynti on uudistuksen jälkeen kehittynyt vahvasti – kauppiaiden tulokset ovat nousseet nopeassa ajassa 20%”.

Teemu Rissanen
Toimitusjohtaja, R-kioski