OIVA ISÄNNÖINTI

Eläköön hyvä taloyhtiöelämä

INSIGHT & FORESIGHT,

BRAND & DESIGN,

EXPERIENCE & LOYALTY

Oiva isännöinti

Oiva Isännöinti svntvi halusta tuottaa paikallisia isännöinnin ja kiinteistöjohtamisen palveluita avoimuutta vaalien ja moderneja työkaluja hyödyntäen. Oiva valitsi 358:n kehittämään brändiään kokonaisvaltaisesti. Tavoitteena oli luoda brändi, joka ravistelisi koko isannointialaa ja innostaisi omalla esimerkillään tuomaan uuden sukupolven ammattilaisia alalle.

Voiko isännöinnin ajatella kokonaan uudelleen? Mielestämme voi, ja pitääkin. Ala on tällä hetkellä murroksessa ja isännöintiin littvvä luottamus koetuksella. Markkina-analysin pohjalta huomasimme, että kilpailukentältä puttu kokonaan toimija, joka haluaa ja pystyy rikkomaan käsitystä isännöinnistä sekä sihen littyvästä narrativista.

Oiva Isännöinnin mahdollisuus oli positioitua helposti lähestyttäväksi ja saavutettavaksi brändiksi, joka toteuttaa isännointiä aidosti palveluammattina. Paikallisena toimijana Oiva Isännöinti kvkenee samaistumaan asiakkaisinsa ia ymmärtää erityisella tavalla heidän elämãansã jatarpeitaan.

Positioimme Oivan avoimeksi suunnannäyttäjäksi, joka pitää huolen että taloyhtiöelämä luistaa ja kiinteistöjen arvo kukoistaa. Hyvän isännöinnin merkitys ulottu lattiasta kattoon, asujien eloon ja ihan koko yhteiskuntaan.

Brändistä ja sen eri elementeistä poistettiin kaikki turha monimutkaisuus - Oiva pyrkii olemaan mahdollisimman helposti vmmärrettävä ja konkreettinen. Uusi brändikonsepti ja visuaalinen ilme eivät turhia pönöttele vaan näyttävät ja kuulostavat yhtä välittömiltä ja palvelualttiilta kuin itse oivalaisetkin.

Lopputuloksena Oivalle muodostui täysin uusi brändi, joka erottu markkinasta nin
puhetyylillään kuin visuaalisuudellaansakin. Kirkastustoimenpiteiden johdosta edistyksellisyys, asiantuntijuus ja helposti lähestyttävyys saatiin huokumaan huokumaan erottuvalla tavalla  brändistä. Eläköön hyvä taloyhtiöelämä!