Häpeilemättä luonnollinen
storytelling & activation
Dramatisoimme Arla Lempi -tuotteiden luonnollisuutta tavalla, joka varasti välittömästi katsojien huomion mainoskatkolla.
Tähän mennessä Lempi-mainonnan luovat ideat olivat nojanneet vain tiettyihin tuotteisiin: kastikkeita mainostettiin tietyllä tavalla, kermoja toisella. Yhteistä linjaa ei ollut. Arla Lempi kaipasi uutta mainonnan konseptia, jonka kautta voi markkinoida koko tuoteperhettä. Ranskankermoista jogurtteihin. Kastikkeista kermaviileihin.
Lempi-tuotteet tehdään mahdollisimman simppelisti ja niiden tekemisessä pyritään välttämään kaiken maailman esansseja. Luonnollisuus on mainonnassa kuitenkin jo niin nähty viesti, että sen toteaminen sellaisenaan ei saisi huomiota. Niinpä syntyi konsepti “Häpeilemättä luonnollinen”. Ajatus oli juhlistaa naturalistisuutta kaikessa elämässä. Myös pukeutumisen saralla.