Ingmariinimies

Altavastaajasta koko kansan puheenaiheeksi

BRAND & DESIGN,

storytelling & activation,

Ingmariinimies

Kuinka erottautua pysähtyneessä kategoriassa ja kasvattaa myyntiä eksponentiaalisti? Luomalla jotain täysin uutta, joka erottuu. Siispä ravistelimme markkinoiden konventioita ja valtasimme Ingmariinille ansaitun paikan ihmisten mielissä ja jääkaapeissa.

Ingmariinin uudelleenlanseerauksesta tuli puheenaihe, joka jatkaa taivaltaan tälläkin hetkellä. Ingmariini-mies herätti vahvoja tunteita, se ihmetytti, ällistytti, nauratti ja ihastutti. Yhtä kaikki siitä puhuttiin – ja paljon. Erityisesti Ingmariinin pääkohderyhmä eli +40-vuotiaat naiset ottivat Ingmariin-miehen omakseen. Mikä tärkeintä: Ingmariini lähti liikkumaan kaupoissa ennätystahtiin.